כאן מתכרבלים בכיף: לעצב את הבית בחמימות בתקופת החורף

בלי ששמנו לב החורף כבר כאן. 

מחשיך מוקדם, הלילות מתקררים, ואנחנו מבלים יותר זמן בבית עם בן או בת הזוג, הילדים והמשפחה. 

בתקופה הזו יותר מתמיד אנחנו רוצים אווירה חמימה אינטימית ומפנקת, כזו שתגרום לנו להרגיש נעים בתוך הבית שלנו, כשבחוץ גשום וסוער. 

באתר שלנו ניתן למצוא פריטי עיצוב מחממים בדיוק לתקופה הזו בשנה.  

בכתבה שלפניכם הכנו לכם מספר המלצות שיעזרו לכם לחמם היטב את הבית שלכם בחורף.

אז תעשו לכם משקה חם, כנסו לאווירה, ובואו נתחיל!

  1. שלבו שטיחים

שטיח מוסיף מאוד לנראות החלל ובעיקר בחורף הופך להיות פריט חובה בכל בית וחדר. ישנם שטיחי כותנה, פוליאסטר וצמר. שטיחים ניתן למקם בסלון, בחדרי הילדים, ובחדר העבודה. למעשה בכל חדר שבו תשלבו שטיח תרגישו את השינוי באופן מיידי. הכנסו לקטגורית עיצוב הבית אצלנו באתר PORT, משם לקטגורית שטיחים / טקסטיל וביחרו לכם שטיח מחמם ומהמם. 

הטקסטורה של המשולשים זה אחד הטרנדים הכי חמים בעיצוב הנורדי. שטיח מרהיב ביופיו רך ונעים במיוחד למגע. מתאים לכל סגנון ולכל חדר. יוצר אווירה חמה ונעימה בחלל. הדגם מגיע במספר גדלים שונים שיכולים להתאים לכל פינה בבית שלכם. 

פתרון נהדר כשרוצים להכניס חמימות הביתה. בבתים רבים הצבע הלבן הוא הצבע המרכזי ולכן אנחנו ממליצים "לשבור" אותו עם פריטים שמוסיפים חום לחלל. שטיח היוטה שלנו המיובא מהמזרח, הודו הרחוקה, נהדר כפריט מחמם בתקופת החורף.  השטיח מעניק מראה פסטורלי ואקזוטי ומגיע במספר דגמים שונים. כנסו לקטגורית עיצוב הבית ומשם לשטיחים/ טקסטיל וביחרו לכם שטיח יוטה נעים ומחמם.

ריכשו לכם שטיח צמר עגול אפור שמוסיף לחלל מגע רך ומושלם. השטיח יכול להתאים למקומות שונים בבית כמו מתחת לפינת אוכל עגולה, חדר ילדים, חדר עבודה ומטבח. השטיחים שלנו באתר PORT איכותיים במיוחד ומעניקים לחדר אווירה ממכרת ונעימה – רק אזהרה קטנה: יש סיכוי שלא תרצו לצאת מהבית:)

2. הוסיפו אדניות בצבעים חמים

טעות נפוצה היא שאדניות וכלים לפרחים נועדו רק למרפסת או לגינה. דווקא בתקופת החורף אנחנו מזמינים אתכם להכניס את האדניות שלנו הביתה, להוסיף צמחים יפים ולקבל מראה חורפי פשוט מושלם. השילוב בין הצבעים הנורדים לבין הפרחים והצמחים מוסיפים קסם וחיוניות לבית. כנסו עכשיו לקטגורית עיצוב הבית, משם לעמודה של האדניות ותחליטו אתם…איך יראה החורף שלכם. 

אם אתם רוצים להוסיף נגיעה אומנותית לחורף סגרירי, פשוט ביחרו לכם את אדנית האבן הזו, אדנית מיוחדת ויצירתית שנותנת לחדר מראה מיוחד ושונה. זו אדנית שניתן לשים על מדף בסלון, במטבח, ואפילו בחדר השינה.

כמה יפה להכניס הביתה עשבי תיבול המתאימים לגידול ביתי. גם פרקטי, וגם מוסיף אווירה כפרית לחורף הסגרירי שבחוץ. אדנית עשבי תיבול אפשר למקם במרפסת אם יש, אבל בהחלט גם על השיש במטבח או אפילו על מדף מעץ עם כמה אדניות יפות. כנסו עכשיו לקטגורית עיצוב הבית >> אדניות >> וביחרו לכם אדניות עשבי תיבול בצבעים לבן ובז'.

3. הדליקו נרות ריחניים

נרות יוצרים אווירה אינטימית קסומה שתגרום לכם להרגיש טוב ובעיקר קרוב. דמיינו לכם ערב של ברקים ורעמים, אתם מתיישבים בבית אחרי היום שלכם, מדליקים לכם נר מעוצב וריחני, שמים מוסיקה נעימה, נותנים ללהבה להאיר את החלל. באחריות, טקס שיכניס אתכם לאווירה אחרת, לזון משלכם. 

כנסו כבר עכשיו לקטגורית עיצוב הבית ולתת הקטגוריה נרות מבשמים וריכשו לכם נרות ריחניים שיהפכו את הבית שלכם למקום שלא תרצו לצאת ממנו. 

נירות ריחניים מסדרת INU יפיצו לכם אווירה חמימה בחלל הקריר של הבית בתקופת החורף. הדליקו את הנר, עיצמו עיניים לכמה רגעים וכנסו לרגיעה אמיתית.

נר מיוחד בתוך כלי אבן אפור מבטון. מעניק לחלל מראה ייחודי, חמים, אחר. 

כנסו לאווירה עם הנרות של PORT. כשיחשיך אתם מוזמנים להדליק את הנר שלנו ולראות איך הלהבה החמה הופכת את החדר שלכם לחמים ונעים. 

עששית לתקופת החורף שמפיצה תאורה נעימה ורכה. אביזר דקורטיבי יפייפיה, משדרג ומעשיר כל חלל.

4. ביחרו פריטי דקו מהחורף הסקנדינבי

ימי החורף הקרים ושעות האור המועטות באזורים הצפון אירופאים הולידו אין ספור של עיצובים מחממים המתאימים לתקופת החורף. אנחנו מזמינים אתכם אתכם להכנס לאווירה ולקטגורית עיצוב הבית, לבחור בעמודה של דקו/ מוצרים משלימים לבית ולהשתלב בחורף הסקנדינבי. 

ענף עץ סנוברי נותן נגיעה של טבע חורפי בחלל החמים. מראה דקורטיבי מקסים שמכניס אתכם היטב לאווירת החורף הצפון אירופאית.

אגרטל אבן אפור בטון מרשים במיוחד ומעניק לבית שלכם מראה קלאסי וחם. תוספת של פרחים וצמחים לאגרטל יוסיפו שמחת חיים לבית שלכם. ניתן למקם את האגרטל במרפסת, אם זה בית פרטי אז כמובן גם בגינה, או בפינה יפה בסלון, במקום שאף עין לא תפספס אותו.

בחוץ יום אפור במיוחד ואתם יושבים ביחד כמשפחה אחת בסלון. מגישים על מגש העץ כוסות תה או ספלי מרק, תחושה נעימה אינטימית וחמימה במיוחד.

עוד פריט דקורטיבי מהמם הוא עלה קש דקו לקיר. עשוי בעבודת יד מקש טבעי ומעניק לחלל תחושה טבעית, חמה ואמיתית.

כשבחוץ קר וגשום הכי כיף להתכרבל מול הנטפליקס עם שמיכת כותנה מחממת במיוחד. כנסו עכשיו לקטגורית הטקסטיל באתר שלנו וביחרו לכם שמיכת כותנה מפנקת ונעימה.

פרקטי, חורפי, מוסיף טאץ' חמים כשבחוץ מעונן וסגרירי. 


לסיכום: 

עונת החורף הקרה מזמינה אותנו לעצב את הבית בצורה חמימה ונעימה. באמצעות פריטים קטנים ובנגיעות מושלמות, אפשר ליצור חלל שכיף להתכרבל בו כשבחוץ יורד גשם בלי הפסקה. כנסו עכשיו לקטגוריות העיצוב באתר שלנו וביחרו לכם סל מוצרים לחורף נעים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן